GOOGLE GRANTS

Jaki jest Twój cel? Zdobycie kolejnych wolontariuszy, częstsze otrzymywanie darowizn, pozyskanie więcej niż 1% podatku czy też rozwinięcie listy kontaktów? Osiągnięcie tych rezultatów jest prostsze niż mogłoby się wydawać! Jeśli zamierzasz poszerzyć swoją działalność, Google Ad Grants będący częścią programu Google dla Organizacji NON-PROFIT, z pewnością Ci w tym pomoże. Aby zakwalifikować się do akcji, należy zgłosić swoje uczestnictwo oraz mieć ważny status organizacji charytatywnej.

Na początku należy potwierdzić i zaakceptować wymagane przez Google oświadczenie dotyczące niestosowania dyskryminacji oraz przyjmowania i wykorzystywania darowizn. Podstawowym warunkiem jest posiadanie funkcjonującej witryny z merytoryczną treścią. Należy pamiętać, że udziału w programie nie mogą brać podmioty i organizacje administracji państwowej, szpitale i firmy medyczne, szkoły, instytucje akademickie i uczelnie. Kwalifikują się natomiast filantropijne działy instytucji edukacyjnych.

Na czym polega fenomen programu Google Ad Grants? Funkcjonuje on na platformie Google Ads i dzięki niemu Twój komunikat będzie wyświetlany osobom, które właśnie szukają organizacji o charakterze NON-PROFIT o podobnym charakterze. Dzięki comiesięcznej dawce 10 000 USD na reklamy, znaczne zwiększenie rozpoznawalności oraz poszerzenie zakresu działalności jest wręcz gwarantowane! Co szczególnie warto podkreślić, to fakt, że wymogiem do korzystania z programu Google Grants jest właśnie wspomniane posiadanie statusu organizacji NON-PROFIT.

Co ważne, Twoje reklamy zachowają formę całkowicie tekstową i będą wyświetlane na stronach wyników wyszukiwania Google pod reklamami płatnymi. Kampanie zostaną skierowane na słowa kluczowe o minimum 5% CTR (wskaźnika kliknięć). Wyznaczone frazy muszą być złożone, gdyż pojedyncze słowa są pomijane. Maksymalny koszt kliknięcia (CPC) wynosi 2 USD. Pomożemy Ci w rozpoczęciu przygody z Google Ad Grants oraz w prowadzeniu kampanii, a cały proces znacznie wesprze i rozpromuje Twoje działania pomocowe.